Інформація про існуючі умови щодо організації купівлі-продажу через інтернет, між особою, яка здійснює покупку (називається далі “покупцем”) та інтернет магазином «Olivia Garden»
1) Інформація про товар
1.1. Товар представлений у каталозі через фото-зразки, є оригінальною продукцією
1.2. Кожен фото-зразок супроводжується текстовою інформацією: ціною та описом товару.
1.3. Вказана на сайті ціна товару може бути змінена Інтернет-магазином в односторонньому порядку.
1.4. У разі зміни ціни товару, замовленого Покупцем, менеджер Інтернет-магазину при першій нагоді інформує про це Покупця (телефоном або електронною поштою) для отримання підтвердження або анулювання замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем це замовлення вважається анульованим.
2) Товар та порядок придбання товарів
2.1 Супроводжуючі Товар фотографії можуть незначно відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару, враховуючи особливості передачі кольорів різних пристроїв, за допомогою яких переглядається Сайт. Супровідні Товар опису/характеристики не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити друкарські помилки. Оновлення інформації, представленої на Сайті, проводиться щоденно
2.2. Замовлення може бути оформлене Покупцем самостійно через кошик сайту або в магазині, за допомогою менеджера, адреса магазину вказана у розділі «Контакти»
2.3. Покупець Інтернет-магазину має право оформити замовлення на будь-який товар, представлений на Сайті Інтернет-магазину
2.4. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній має право виключити вказаний Товар із Замовлення / анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом дзвінка або направлення відповідного електронного повідомлення за адресою, вказаною Покупцем під час реєстрації, або іншим способом
2.5. За відсутності товару Покупець має право замінити його аналогічним товаром, відмовитися від цього товару, анулювати замовлення.
2.6. Покупець має право відмовитися від замовлення в будь-який час до моменту його відправки Покупцеві, повідомивши Інтернет-магазин зателефонувавши по телефону
2.7 У разі ануляції повністю або частково передплаченого Замовлення вартість анульованого Товару повертається Продавцем Покупцю у спосіб, яким Товар був оплачений.
2.8 Покупець несе повну відповідальність за надання невірних відомостей, що спричинило неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.
2.9 Після оформлення Замовлення на Сайті Покупцеві надається інформація про передбачувану дату доставки шляхом дзвінка підтвердження на телефон, вказаний Покупцем на замовлення. Менеджер, який обслуговує це Замовлення, уточнює деталі Замовлення, погоджує дату доставки, яка залежить від наявності замовлених Товарів на складі Продавця та часу, необхідного для обробки та доставки Замовлення.
2.10. Очікувана дата передачі Замовлення до Служби доставки повідомляється Покупцю менеджером, який обслуговує Замовлення, електронною поштою або при контрольному дзвінку Покупцю.
3) Ціна та порядок оплати
3.1. Ціна кожного окремого Товару визначається Продавцем та вказується на сайті Інтернет-магазину. Ціна Замовлення визначається шляхом складання ціни всіх включених до Замовлення Товарів, яка дорівнює сумі, що підлягає оплаті, що вказується на сайті Інтернет-магазину при оформленні Замовлення в момент його розміщення. Вартість послуги доставки або відправки товару не вказана та не врахована у замовленні
3.2. Ціна договору дорівнює ціні Замовлення. Сума замовлення може змінюватись в залежності від ціни, кількості чи номенклатури Товару.
3.3 Оплата Послуг здійснюється у національній валюті України
3.4 Замовлення вважається сплаченим з моменту надходження оплати на розрахунковий рахунок Продавця. Факт оплати Замовлення свідчить про згоду Покупця з умовами роботи інтернет-магазину
3.5 До моменту зарахування коштів Покупця на розрахунковий рахунок Продавця товар не резервується. Продавець не може гарантувати доступність Товару Продавця у кількості, зазначеній у момент оформлення Замовлення, внаслідок чого можуть збільшитись термін обробки Замовлення. У разі необхідності здійснення повернення коштів Продавцем Покупцю для здійснення повернення коштів Покупець зобов'язаний повідомити Продавця реквізити банківського рахунку, на який Продавець зобов'язаний перерахувати кошти.
3.6 Покупець зобов'язаний повідомити Продавця про проведення оплати в найкоротші терміни та зберігати документи до закінчення гарантійного строку
4) Якість продукції та гарантія
4.1. Відповідальність за якість та комплектність продукції несе Продавець.
4.2. Відповідальність за достовірність документів, які б підтверджували якість товару, несе Продавець. Документи, що підтверджують якість товару, надаються Покупцеві в магазині, адреса вказана в розділі «Контакти»
4.3 У разі виявлення неякісної продукції після поставки її Покупцеві, останній має право заявити претензії щодо якості цього товару протягом 2-х тижнів після отримання продукції.
4.4 Відповідальність за якість та комплектність продукції знімається з Продавця, якщо псування продукції відбулося з вини Перевізника або Кур'єра.
4.5 Відповідальність за якість продукції знімається з Продавця, якщо псування продукції відбулося з вини Покупця, коли останній використовує товар не за призначенням
4.6 Під час продажу товару за описом Продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, який відповідає опису. (Опис товару є певним переліком споживчих властивостей (експлуатаційних характеристик) товару, який передається покупцю. Опис товару може супроводжуватися його фотографією, графічним зображенням тощо)
4.7 Гарантійні терміни (обов'язки) на товари, що продаються в інтернет магазині «Олівія Гарден»:
- не минуло 14 днів з моменту покупки;
- Ви маєте розрахункові супутні документи до товару, видані в момент покупки – товарний чек та гарантійний талон з печаткою нашого інтернет – магазину;
- збережено товарний вигляд виробу, товар має той самий вид, що і на момент передачі у використання (збережена оригінальна упаковка, комплектація);
- товар не був у використанні!
4.8 Терміни на повернення та обмін товару, згідно з «Законом про захист прав споживача», які продаються в інтернет-магазині «Olivia Garden», становлять 14 днів. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, заповнений бланк-повернення та розрахунковий документ.
4.9 Відповідно до «Закону про захист прав споживача» обмін та повернення можливий у строк до 14 днів з моменту відправки замовлення клієнту, крім нижньої білизни, нижньої білизни, шкарпеток та шкарпеток, рукавичок, пляшок для води, купальників, комплектуючих (напр. голки для насоса) та шапочок для плавання.
5) Доставка та передача товару Покупцеві
5.1. Доставка товару, придбаного в Інтернет-магазині, здійснюється кур'єром по Україні та компанією Нова Пошта по території Києва та України.
5.2. Відправлення замовленого товару по Україні провадиться протягом 1-3-х робочих днів з дня підтвердження замовлення Покупцем. Неділя та офіційні свята не входять до робочих днів.
5.3. Покупець у присутності кур'єра Інтернет-магазину проводить приймання замовленого товару за кількістю, якістю, асортиментом та комплектністю товару.
5.4. Продавець несе відповідальності термін доставки доставки, т.к. вони залежить від дій третіх осіб (перевізників).
5.5 Доставка продукції по Києву здійснюється із залученням третьої сторони – Кур'єра. Вартість Послуг Кур'єра додається до вартості замовлення та оплачується Покупцем окремо
5.6. Покупець не зобов'язаний компенсувати витрати Інтернет-магазину, пов'язані з доставкою замовлення, якщо в процесі приймання товару виявиться, що поставлено товар неналежної якості, кількості, асортименту чи комплектності.
5.7. У разі відмови Покупця від товару належної якості або від замовлення в момент доставки, Покупцем оплачуються витрати Інтернет-магазину на доставку замовлення
5.8 Термін доставки замовлення залежить від Перевізника та складає 1-7 діб, залежно від адреси населеного пункту.
6) Порядок повернення товару
6.1. Повернення або обмін товару в Інтернет-магазин можливе у разі дотримання умов закону України "Про захист прав споживачів" - Розділ II, ст. 9 п. 1, і якщо збережені: його товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальна фабрична упаковка, ярлики. Товар, що має сліди використання - поверненню не підлягає (сліди використання - будь-які зміни у товарі, що свідчать про його експлуатацію за призначенням)
6.1.1. У разі, якщо упаковка товару була пошкоджена, інтернет магазин залишає за собою право вирахувати вартість упаковки з коштів, що повертаються, у розмірі 10% від вартості товару, згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" - Розділ II, ст. 12 п. 7.
6.2. Поверненню товару передує звернення Покупця до Інтернет-магазину електронною поштою, з повідомленням про рішення повернути товар, причину прийняття такого рішення та для узгодження деталей.
6.3. При поверненні Покупцем товару належної якості Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням повної компенсації витрат магазину, пов'язаних з доставкою товару Покупцю.
6.4 Повернення коштів за товар, який не було доставлено з будь-яких причин, провадиться виключно на підставі письмової заяви Покупця, на картковий рахунок Покупця, зазначений ним у Заяві про повернення грошових коштів, протягом 10 банківських днів з дати подання такої заяви в інтернет -магазин
6.5 При відмові Покупця від Товару Продавець повертає йому вартість поверненого Товару, за винятком витрат Продавця, пов'язаних з доставкою поверненого Покупцем Товару, протягом 10 днів з дати надходження Поверненого Товару на склад Продавця разом із заповненою Покупцем заявою та документами на повернення.
6.5.1 Звертаємо Вашу увагу, товари куплені "на подарунок", преміальні / ексклюзивні колекції та товари, що беруть участь у РОЗПРОДАЖІ - поверненню не підлягають.
6.6 Повернення Товару неналежної якості:
6.6.1. Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який має явний дефект виробничого характеру. Отриманий Товар має відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявленого на Сайті опису не є ознакою неналежної якості.
6.6.2. Зовнішній вигляд Товару, а також комплектність всього Замовлення, повинні бути перевірені Одержувачем у момент доставки Товару.
6.6.3. Під час доставки Товару Покупець ставить свій підпис у квитанції про доставку. Після отримання Замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються. Сторони погодили, що у разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у належному стані - без будь-яких механічних пошкоджень та повної комплектності.
6.6.4. Вимоги щодо повернення сплаченої за товар грошової суми підлягають задоволенню протягом 14 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги (Закон України №1023-ХІІ «Про захист прав користувача», 12.05.1991).
6.7 Повернення коштів здійснюється шляхом повернення вартості сплаченого Товару на банківську картку або готівкою в залежності від способу оплати за замовлення.
7) Відповідальність
Продавець не несе відповідальності за вибір Покупцем Товару, він лише гарантує відповідність замовлених позицій.
8) Права, обов'язки та конфіденційність
8.1. Інтернет-магазин створений для організації дистанційного способу продажу товарів через Інтернет.
8.2. Інтернет-магазин не несе відповідальності за зміст та достовірність інформації, що надається Покупцем під час оформлення замовлення.
8.3. Покупець несе відповідальність за достовірність зазначеної під час оформлення замовлення інформації.
Використання ресурсу Інтернет-магазину для перегляду товару, а також для оформлення замовлення є для Покупця безоплатним.
8.4. Інформація, що надається Покупцем, є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно з метою функціонування інтернет-магазину (відправлення повідомлення Покупцю про виконання замовлення, відправлення рекламних повідомлень тощо).
8.5. Власним акцептом Договору або реєстрацією на сайті «Olivia Garden» (заповнення реєстраційної анкети) Покупець добровільно дає згоду на збирання та обробку своїх персональних даних у зареєстрованій базі Продавця з наступною метою: дані, які стають відомими продавцю використовуватися в комерційних цілях, у тому числі для обробки замовлень на придбання товарів, отримання інформації про замовлення, передача телекомунікаційними засобами зв'язку (електронною поштою, мобільним зв'язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші або будь-якої іншої інформації про діяльність магазину.
Для цілей, передбачених цим пунктом, Продавець має право надсилати листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail Покупця, а також надсилати SMS-повідомлення, здійснювати дзвінки на вказаний в анкеті телефонний номер.
8.6. Покупець надає продавцю право здійснювати обробку його персональних даних, у тому числі: поміщати персональні дані до баз даних Покупця (без додаткового повідомлення Учасника про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (за потребою). Покупець зобов'язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати та не передавати дані будь-якій третій стороні (крім передачі даних пов'язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Продавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов'язковий запит компетентного державного органу).